Логотип или лого е графички симбол, илустрација или знак што означува одреден производ, услуга, компанија, настан, личност, предмет, идеја и слично. Станува збор за карактеристичен симбол што може да биде сочинет од различни букви и знаци.
Логото претставува дел од визуелниот идентитет на компанијата и негова улога е создавање на поинаква и единствена слика на пазарот, чија цел ќе биде одвојување од останатите на пазарот.
Како главни причини поради кои една компанија треба да инвестира во добро лого се:
- Разликување од конкуренцијата
- Јасна идентификација на производот или услугата
- Личен однос на клиентите со компанијата
- Полесна комуникација со целиот свет.
Логото не треба да се анализира како трошок, туку долгорочна исплатлива инвестиција. Во денешни услови, да се има лого е стандард во современи услови на работа.
Меѓу најголемите грешки што може да се направат при креирање на лого може да бидат:
- Копирање на туѓо лого
- Користење на веќе готово решение од интернет
- Лош квалитет на изработка на лого
- Премногу бои
- Нејасен и конфузен дизајн
Фото: Pixabay