Зошто купуваме повеќе отколку што планираме

123

Често се враќаме од продавница со повеќе купена стока, прочитајте: повеќе потрошени пари отколку што планиравме.

Иако има сè повеќе совети како да избегнете импулсивно купување, тоа е сè потешко, поради генијалноста на трговците кои во соработка со психолозите и проучувајќи ги нашите навики и склоности „произведоа“ многу трикови за да извлечат пари и картички од нашите паричници.

Во продолжение прочитајте какви трикови користат трговците и како да ги препознаете навреме и да избегнете дополнителни трошоци:

1. Натпис „распродажба“

Иако на излогот вреска „сè по половина цена“, откако ќе влезете во продавница, јасно ви е дека нема „р“ од распродажбата. Меѓутоа, штом ќе влезете, поголема е веројатноста дека сепак ќе купите нешто.

2. Голема количка

Количките не се тука за да ви го олеснат купувањето, туку за да можете да ставите што повеќе работи во нив (што не ви се потребни). Тие се појавија во 1930-тите.

3. Свежи печива на влезот

Свежите печива, исто како и цвеќињата, најчесто се ставаат веднаш до влезот од супермаркет. Ве искушува мирисот на топли печива? Ова не е случајно.

4. Каде е млекото?

Поминавте низ цела продавница за да купите литар млеко. Ништо необично. Млечните производи и оние што најчесто ги купуваме обично се кријат во задниот дел на продавницата за да ги обиколат сите полици додека не стигнете до производот што го барате. Патем, нешто ќе ви падне во очи.

5.На ниво на очите

Најскапиот мајонез ќе биде на полица што е во рамнината на вашето око, па можете да го ставите во вашата количка. Поевтиниот мајонез ќе биде со најнизок ред. Ова се однесува на сите видови производи.

6. Во рамнината на окото на детето

Трговците, се разбира, мислеа и на децата – растечки потрошувачи. Производите што ги сакаат се во нивното видно поле.

7. Не можете да се движите

Дали забележавте дека супермаркетите често имаат презентации и дегустации, а најчесто во продавницата се поставуваат посебни штандови со „специјални понуди“. Тој е дизајниран да ве забави и да ви го привлече вниманието на новите производи што трговците на мало сакаат да ги купат.

8. Краткорочна понуда

Знаете кога го ставија знакот „намалено само два дена“? Тоа е низок удар за потребата да се има нешто сега и веднаш и да не се пропушти шанса.

9. Слатки и ситници додека чекате на ред

Не е ни чудо што просторот околу касата е полн со се, од слатки до марамчиња за бришење.. Главно поевтини предмети на кои не е тешко да се потрошат пари додека се чека редот за плаќање.