G-Класа добива блага хибридна помош, но G550 заменува V8 со шестцилиндричен мотор, а AMG G63 е достапен со активен систем на потпирање
Иако Mercedes G-Класа, или G-Wagen, не изгледа како да е многу променет во последните 45 години, култниот SUV беше сеопфатно ремонтиран во 2018 година, добивајќи го првото големо освежување во последните 30 години. Сега, не моравме да чекаме толку долго за новото ажурирање, кое ќе дебитира оваа недела и ќе донесе некои важни промени, вклучително и електрифицирани погонски единици.
Тука не станува збор за целосно електричен EQG, кој треба да биде претставен подоцна оваа година, туку блага хибридна технологија, која сега доаѓа и на Mercedes G550 и на AMG G63. G550 го губи својот V8 и добива турбо 3,0-литарски шестцилиндричен мотор чиј интегриран стартер генератор произведува 20 КС и 200 Nm вртежен момент за вкупно 450 КС и 560 Nm.
Овие бројки се споредуваат со 422 КС и 610 Nm на стариот V8, така што новиот G550 е подобар кога станува збор за моќноста, но малку губи кога станува збор за вртежниот момент, иако има уште многу подобрувања заедно со ревидираниот 9-брзински автоматски менувач, трите заклучувања на диференцијалот и функцијата за низок опсег ќе помогнат да се искористи максимумот од него.
Но, оној кој ветува уште повеќе перформанси и на патот и надвор од него е исто така ажурираниот G63. Го добива истиот ISG од 20 КС како и G550, но овде работи со 4,0-литарски би-турбо V8 и го придвижува теренецот од место до „стотка“ за 4,4 секунди, или 1,1 секунда побрзо од 550. Хибридното засилување всушност не ја подобрува моќноста на G63 на хартија, која со 585 КС и 850 Nm е иста како кај минатогодишните модели. Но, интегрираниот стартен генератор се вели дека ја подобрува ниската респонзивност и треба да има позитивно влијание врз економичноста во потрошувачката на гориво.
Активен систем за потпирање кај G63
Само купувачите на G63 имаат можност да ја нарачаат новата контрола на системот за потпирање Active Ride на G-Класа, чијшто хардвер за контрола на хидраулични навивања ја отстранува потребата од традиционални шипки против превртување, подобрување на артикулацијата на тркалата во груби услови и управување на обичен асфалт. Но, оние што се задоволуваат со G550, исто така, го добиваат распоредот на дигиталната контрола на Offroad Cockpit и функцијата „транспарентна хауба“ позајмена од теренецот EQE што користи камери сместени под автомобилот за да му помогне на возачот да види какви пречки се директно под него.
Но, со оглед на тоа што повеќето G-Класи го поминуваат животот на градските улици, има еден бонус од фејслифтот што ќе се покаже покорисен од кој било од тие гаџети, а тоа е дека инфозабавниот систем конечно има функционалност со екран на допир. Другите додатоци вклучуваат држачи за чаши со клима, безжично полнење на телефонот и медиумска поставка на задните седишта, вклучувајќи два екрани на допир од 11,6 инчи. Mercedes, исто така, го прошири опсегот на програмата за персонализација на Manufaktur за купувачите кои мислат дека суптилно преработениот браник и маската на освежената G-Класа нема да бидат доволни за нивниот нов SUV да се издвојува од минатогодишниот модел.
Преземено од Avtoplus.mk