Renault Captur добива свеж изглед и нова Esprit Alpine верзија

58

Субкомпактниот кросовер на Renault добива редизајн и технолошки подобрувања со цел да остане релевантен во исклучително конкурентниот сегмент

Renault Captur доби фејслифт на средината од својот животен циклус, усвојувајќи го притоа најновиот стилски јазик на производителот и добива повеќе технологија во кабината. Освежениот модел е без кожа и хромирани материјали, во согласност со заложбите за одржливост на Renault, додека на врвот на гамата е додадена верзијата Esprit Alpine.

Кога станува збор за дизајнот, освежениот Captur добива редизајниран лик, кој изгледа слично на Scenic E-Tech и поголемиот Rafale. Целта на дизајнерите – на чело со Жил Видал – беше попремиум став за урбаниот кросовер. Во овој контекст, новите фарови доаѓаат стандардно со целосна LED технологија и им се придружуваат дневни светла во облик на стрелка на изменетиот преден браник. Остатокот од каросеријата е прилично непроменет, иако задните светла имаат ревидирана LED графика. Captur конечно го добива ажурираниот амблем на Renault и се нуди со 14 комбинации на бои и нови дизајни на тркала кои се движат од 17 до 19 инчи.

Esprit Alpine

Новиот Esprit Alpine ја заменува прекинатата RS Line како нов предводник на гамата. Визуелно се разликува благодарение на инсертите на браникот од Slate Grey, сјајните црни акценти и 19-инчните алуминиумски тркала специфични за верзијата. Внатре има одржлив тапацир со „мулти-текстура“ од ткаенина наместо кожа, амблеми на Alpine и француското знаме, сини шевови, сино-сив инсерт на контролната табла и алуминиумски педали.

Дигиталниот кокпит на фејслифтираниот Captur е надграден со нова 10,25-инчна дигитална група инструменти и малку поголем 10,4-инчен екран на допир за OpenR инфозабавата. Инфозабавниот систем има вградено Google што работи на најновиот софтвер Android Automotive 12. Патниците имаат пристап до порти за полнење USB-C (две или четири), рампа за безжично полнење, амбиентално осветлување што се прилагодува на часот во денот и опционален аудио систем Harman Kardon со девет звучници.

Кросоверот долг 4.239 милиметри го задржува својот семеен карактер. Пространата внатрешност има лизгачки задни седишта, 24,7 литри простор за складирање во кабината и големина на багажникот што се движи помеѓу 484-616 литри во конфигурација со пет седишта.

Подобрување на шасијата и исти погонски единици

Фејслифтираниот Renault Captur ги задржува испробаните CMF-B потпори. Сепак, инженерите на Renault ја изменија геометријата на суспензијата, карактеристиките на амортизерите и калибрацијата на воланот, со цел да го подобрат задоволството при возењето. Понатаму, најмоќните верзии се опремени со целосно нови амортизери, а Esprit Alpine вози на полепливи гуми Мишелин 225/45R19.

Поставата на погонските агрегати е пренесена од претходниот Captur. Почетниот турбо 1,0-литарски TCe мотор со три цилиндри има 90 КС или 100 КС во ТНГ форма и е поврзан со шест-брзински рачен менувач. Помоќниот турбо 1,3-литарски TCe четирицилиндарец со 48V благ хибриден систем испорачува 140 КС кога е поврзан со шестстепен рачен или 160 КС кога се комбинираат со автоматскиот EDC. Некои пазари добиваат и неелектрифициран 1,3-литарски TCe со 155 КС.

Конечно, најефикасната опција е хибридот E-Tech кој произведува комбинирани 145 КС. Поставувањето се состои од атмосферски 1,6-литарски мотор, два електромотори, батерија од 1,2 kWh и мулти-режим на автоматска трансмисија што испраќа енергија до предната оска. Според Renault, над 41% од клиентите на Captur во Франција се одлучуваат за целосниот хибрид. Чудно, не се споменува plug-in хибридниот дериват кој претходно беше достапен, но би можел да биде додаден во поставата некаде во иднина.

Подобрена безбедносна опрема

За разлика од „роднинскиот“ Dacia Duster кој е достапен во конфигурација со погон на сите тркала, сите верзии на фејслифтираниот Renault Captur се со погон на предните тркала. Сепак, заедно со режимите на возење со Multi-Sense (Eco, Sport, Comfort и MySense), Renault додаде опционална Extended Grip поставка (Snow / All-Terrain) што може да ја подобри тракцијата при лесни ситуации надвор од патот. Безбедносната опрема е исто така подобрена, со до 28 ADAS системи, вклучително и Active Driver Assist кој е свесен за контекстот и опционалниот Hybrid Predictive Driving.

Фејслифтираниот Renault Captur ќе биде достапен на европските пазари од април 2024 година. Како и со неговиот претходник, SUV ќе се произведува во фабриката на Renault во Ваљадолид во Шпанија. Цените ќе бидат објавени во наредните недели.

Преземено од Avtoplus.mk