Porsche го покажа освежениот Cayenne GTS кој доаѓа со поспортски изглед, зголемена моќност од 40 КС и механички подобрувања на системот за потпирање
Eдна година откако Porsche ја освежи третата генерација на Cayenne, на сцената пристигна еден клучен член од поставата кој првично беше отсутен. Cayenne GTS се враќа во стандардна и во купе изведба, со подобрен битурбо V8, изменета конфигурација на суспензијата со поголема реакција, поспортски дизајнерски елементи и мноштво дополнителни стандардни карактеристики.
Иако не е толку моќен како Turbo S E-Hybrid или фокусиран на патеката како Turbo GT, GTS (Gran Turismo Sport) зазема клучно место во поставата на Cayenne, комбинирајќи ја конфигурацијата фокусирана на возачот со практична секојдневна употребливост.
Највпечатливиот момент кај освежената верзија е опширно ажурираниот 4.0-литарски битурбо V8, сега генерира 500 КС и 660 Nm вртежен момент. Ова означува зголемување од 40 КС и 40 Nm во однос на досегашниот Cayenne GTS, додека одржува безбедно растојание од Cayenne S, кој користи варијанта од 474 КС од истиот мотор.
Битурбо V8 моторот е ексклузивно поврзан со осумстепен автоматски менувач Tiptronic S, кој ја канализира силата на сите четири тркала преку системот Porsche Traction Management (PTM). Слично на поставувањето во Turbo GT, системот PTM располага со посебно коло за ладење, што ја зголемува издржливоста при ентузијастичко возење.
Зголемувањето на моќноста значи благо подобрување на перформансите, при што Cayenne GTS сега може да забрзува од место до „стотка“ за 4,3 секунди и да достигне максимална брзина од 275 км/ч.
Стандардната воздушна суспензија со две комори со приспособливи амортизери има поставеност специфична за GTS, која седи 10 милиметри пониско во споредба со обичните верзии. Управувањето е дополнително подобрено со зголемениот негативен кампер на предните тркала, со стожерните лежишта добиени од Turbo GT. Активниот систем за стабилизација на тркалата (Porsche Dynamic Chassis Control) е опционален, но Porsche Torque Vectoring Plus е вклучен како стандарден дел од опремата.
Поагресивен изглед и нов комплет
Кога станува збор за дизајнот, Cayenne GTS ги наследува редизајнираните елементи што се гледаат во останатиот дел од ажурираната линија на Cayenne, но вклучува различни допири за суптилно спортско однесување. Забележително, вклучени се доводите на браниците специфични за GTS кои потсетуваат на оние на Turbo GT, надополнети со затемнети светлосни единици. Суптилните амблеми на GTS ги красат вратите и задната врата, додека темната бронзена завршница на издувните цевки додава допир на софистицираност.
Спортскиот став е дополнително зајакнат со сјајните црни акценти на стандардниот Sport Design пакет, заменувајќи ги облогите во боја на каросеријата на постарите верзии на GTS.
Конечно, сет од 21-инчни алуминиумски тркала RS Spyder Design обложени со антрацит, заедно со црвени шапи на сопирачките, ја комплетираат надворешната естетика на Cayenne GTS. За дополнителна динамика, Cayenne GTS Coupe има адаптивен заден спојлер. Дополнително, клиентите можат да се одлучат за еден од трите лесни спортски пакети, кои ја намалуваат тежината до 25 кг, што дополнително ги подобрува перформансите.
Преминувајќи во внатрешноста, Porsche задржа дарежлива количина на Race Tex материјал за тапацирот во комбинација со кожа и црвени шевови. Како и со останатите фејслифтирани облоги на Cayenne, GTS се одликува со ажурирана заоблена дигитална инструмент табла, нов инфозабавен дисплеј и опционален дисплеј за патници. Дополнително, опкружувачкиот систем Bose се нуди стандардно меѓу другите погодности.
Освежениот Porsche Cayenne GTS во двете каросериски изведби веќе е достапен за нарачка во Европа, а испораките ќе започнат од ова лето.
Преземено од Avtoplus.mk