Новата BMW Серија 1 пристигнува со освежен изглед, ревидиран ентериер и вклучува два благи хибридни модели во поставата
Конечно пристигна новата Серија 1 на BMW. Со себе носи темелно освежен дизајн и првично ќе биде лансирана со верзиите 118d, 120d, 120 и M135 xDrive. BMW го нарекува четвртата генерација на Серија 1, но не е сосема нов модел. Повеќе е опширно ажурирана верзија на појдовниот модел, задржувајќи ги истите основи.
Серија 1 означува промена за BMW бидејќи е првиот нов модел што го напушти суфиксот „i“ за бензинските варијанти. Оваа промена ја одразува стратегијата на баварскиот производител да ја користи ознаката „i“ исклучиво како префикс за имињата на електричните возила.
Додека BMW во последниве години чекореше по тенка линија со своите нови возила кои се одликуваа со радикален, врвен дизајн, новиот хечбек од Серија 1 е релативно воздржан и суптилен. Доминираат меки линии и има пар мали фарови и препознатливите „бубрези“, нешто потенки во однос на моделот во заминување. Задниот дел е исто така доста различен и усвојува ново стилизирани задни светла, кои не се различни по големина и форма со оние на актуелниот кросовер X2.
Новата Серија 1 е малку поголема од својот претходник. Должината е 4.361 милиметри или 42 мм подолг од претходниот модел. Компактниот хечбек е широк 1.800 мм и е висок 1.459 мм, што го прави 25 мм повисок од претходно. Генерално, ги задржува сличните пропорции со долга хауба и неколку впечатливи линии.
Темелно ревидирана кабина
Внатрешноста ќе биде позната на секој што возел актуелен модел на BMW. Доаѓа опремен со 10,25-инчен дигитален инструмент кластер и 10,7-инчен инфозабавен дисплеј, сместени во еден заоблен панел и нудат поврзување со Apple CarPlay и Android Auto. BMW исто така елиминираше многу копчиња од таблата со инструменти и централната конзола, избирајќи почист изглед.
Сите нови модели од Серија 1 ќе доаѓаат стандардно со внатрешност без кожа и специјална антрацитна ткаенина Arktur. Head-up дисплеј, панорамски стаклен покрив и аудио систем Harman Kardon се опционални. Има и простор за складирање на безжичен паметен телефон во централната конзола, двозонска автоматска контрола на климата и амбиентално осветлување. Задните седишта се преклопуваат во 60:40 или 40:20:40, обезбедувајќи 380 литри товарен капацитет со исправени седишта и 1.200 литри кога се склопени.
Погонски единици
Целосната гама на Серија 1 сега се состои од 118d, 120d, 120 и M135, иако не сите пазари ќе ги добијат сите четири модели. 120d располага со 2,0-литарски четирицилиндричен дизел мотор, додека бензинецот 120i е опремен со 1,5-литарски трицилиндричен мотор. И двете инкорпорираат 48-волтна благ-хибридна технологија. Бензинскиот 120i испорачува 168 КС и 280 Nm вртежен момент, додека 120d нуди 161 КС и 400 Nm вртежен момент. Моделите 120 и 120d забрзуваат од 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди, односно 7,9 секунди.
Основата на дизел гамата е 118d. Исто така, има 2,0-литарски турбодизел со четири цилиндри, иако е ограничен на 148 КС и 360 Nm вртежен момент, што му овозможува да забрза до „стотка“ за 8,3 секунди.
На врвот од гамата на Серија 1 останува M135 xDrive, кој, како и 120, сега го исфрли „i“ од своето име. Користи 2,0-литарски турбо мотор со четири цилиндри со 296 КС на европските пазари и 312 КС на други места. Вртежниот момент достигнува 400 Nm, а хот хечот може да забрза до 100 км/ч за 4,9 секунди и да достигне максимална брзина од 250 км/ч.
Сите модели од Серија 1 сега доаѓаат стандардно со седумстепен Steptronic менувач со двојна спојка. За жал, тоа значи дека за прв пат во неговата 20-годишна историја на производство, рачен менувач повеќе не е достапен во Серија 1.
Купувачите на M135 xDrive можат да го нарачаат со различни М делови, вклучувајќи го пакетот M Sport, M Sport Design и M Technology Package. Ќе бидат понудени и различни M Performance Parts.
Системи за асистенција
BMW го прошири опсегот на автоматизирани системи за возење и паркирање стандардно и се нуди како опционална опрема. Главните стандардни карактеристики вклучуваат предупредување за преден судир, предупредување за напуштање лента, предупредување за излез и препознавање сообраќајни знаци и помошник за паркирање со помошник за рикверц. Купувачите можат да ги опционираат Помош за управување и контрола на лента, автоматска помош за ограничување на брзината, активна контрола на патувањето со Stop & Go и Професионален асистент за паркирање на 120 и 120d, што значи дека автомобилите може да се паркираат од далечина со помош на паметен телефон.
Европската продажба на новата Серија 1 ќе започне во октомври, иако деталите за цената сè уште не се објавени.
Преземено од Avtoplus.mk