Новиот RS Q8 Performance е најмоќниот SUV на Audi досега

76

Девет месеци откако го претстави ажурираниот Q8, Audi додаде и две водечки верзии на својот SUV. Прв е освежениот RS Q8, додека нов во гамата и над него, е уште помоќниот RS Q8 Performance. Овој модел постави нов кружен рекорд околу патеката Нирбургринг Нордшлајф, извозувајќи ја легендарната патека за време од 7:36.698.

Двете верзии на Audi RS Q8 се напојувани од 4,0-литарски V8 со двоен турбо полнач, кој кај основниот модел испорачува 600 КС и 800 Nm помеѓу 2.200 вртежи во минута и 4.500 вртежи во минута. Тоа е доволно за да забрза до 100 км/ч за 3,8 секунди и до електронски ограничена максимална брзина од 250 км/ч.

Оние кои бараат малку повеќе моќ ќе се одлучат за новиот RS Q8 Performance. Овој модел испорачува со 640 КС и 850 Nm, што му овозможува да достигне до „стотка“ за 3,6 секунди додека се движи до максимална брзина од 280 км/ч. Audi истакнува дека ова е најмоќниот сериски мотор со внатрешно согорување во неговата историја, а покрај промените на моторот, RS Q8 Performance има издувен систем по нарачка за да звучи уште помоќно.

Дополнителни подобрувања

Споен со моќниот V8 кај двата модели RS Q8 е осумстепен Tiptronic менувач и постојан Quattro систем за погон на сите тркала. И двата модели имаат механички централен диференцијал и се сместени на адаптивна воздушна суспензија што може да ја прилагоди висината на возењето за дури 90 милиметри.

Големите теренци како овој треба добро да се ракуваат, па Audi ги опреми со електромеханичка активна стабилизација на тркалата за да ги намали страничните движења на каросеријата. Овој систем се состои од два мали електрични мотори позиционирани помеѓу две половини од стабилизаторот и, во права линија, двете половини се исклучени за да се намалат движењата на телото на нерамни патишта. Кога автомобилот се врти, моторот ги врти стабилизаторите во спротивна насока еден од друг, намалувајќи го навалувањето. Покрај тоа, сите модели RS Q8 од 2025 година имаат стандардно управување со сите тркала.

Ауди го опреми стандардниот модел со огромни предни дискови од 420 мм со шапи со 10 клипови и дискови од 370 мм одзади. RS Q8 Performance стандардно добива карбон-керамички дискови од 440 мм напред и 370 мм назад. Performance е достапен и исклучиво со комплет од 23-инчни тркала од лесна легура кои се полесни од стандардните тркала од 22 инчи.

Дизајн

Од визуелна гледна точка, двата модели добиваат три нови опции за металик боја Sakhir Gold, Ascari Blue и Chili Red. Стандардниот RS Q8, исто така, вклучува сјајна црна боја на крилните ретровизори, предниот спојлер, облоги на прозорците и заден дифузор, додека RS Q8 Performance добива мат карбонски крилни ретровизори, елементи на предниот спојлер и мат сив заден дифузер.

На клиентите ќе им бидат понудени три црвени, сиви и сини RS дизајн пакети за внатрешноста, сите вклучувајќи волан со Алкантара, микрофибер Dinamica низ централната конзола и перфорирани спортски седишта.

Двата нови модели се лансираа во Европа овој месец со цени кои започнуваат од 141.900 евра за RS Q8 и 155.700 евра за RS Q8 Performance.

Преземено од Avtoplus.mk