Maxus eTerron 9 е електричен пикап од Кина за Европа

84

eTerron 9 е дело на марката Maxus која е под капата на кинескиот производител SAIC и пристигнува со опсег од 430 километри

Кинеската инвазија на Европа продолжува, но најновиот влез е интересен бидејќи е електричен пикап. Овој потекнува од MAXUS, бренд под капата на SAIC, кој исто така е сопственик на MG. И додека MG е веќе добро познато име, MAXUS сакаше во голем стил да се покаже на IAA Хановер со нивниот нов eTerron 9. Наведен е како „првиот европски електричен сериски пикап 4×4 изграден на посебна електрична платформа“.

 

 

MAXUS eTerron 9 се одликува со „New Electrified Mecha“ дизајн според кој моделот носи целосно затворена решетка која е опкружена со вертикални фарови со дневни светла во форма на буквата С. Ним им се приклучува предниот багажник, кој има простор за складирање од 236 литри.

Од друга страна, електричниот пикап се одликува извонредна каросерија и пластична обвивка на каросеријата. Нив ги спојува електричната задна врата и врата на кабината која овозможува задниот товарен простор да се продолжи во кабината со притискање на копче. Ова му овозможува на пикапот лесно да носи предмети долги до 2.400 милиметри. Во однос на димензиите, пикапот се протега до должина од 5.500 мм.

Иако надворешноста е генеричка, кабината е изненадувачки пријатна бидејќи има двобојна кожа, како и самостојни дисплеи. Нив ги спојуваат металните акценти, лебдечката централна конзола и воланот со два краци.

Купувачите ќе најдат и 20 прегради за складирање, како и електрично возачко седиште во осум насоки со функции за вентилација и масажа. MAXUS додаде дека двете предни седишта можат да се склопат за да се создаде речиси рамна површина за спиење долга 1.700 милиметри.

Изведба и можности за полнење

Моќта ја обезбедува литиумско железо фосфатна батерија од 102 kWh, која обезбедува опсег од 430 километри. Кога ќе се намали, брз полнач од 115 kW DC ќе ја наполни батеријата од 20% до 80% за приближно 40 минути. Тоа е малку бавно, но камионот има функција Vehicle to Load која и овозможува на батеријата да напојува повеќе приклучоци од 2,2 kW и 6,6 kW.

Пикапот има двомоторен систем за погон на сите тркала кој произведува комбинирана моќност од 442 КС. Тој му овозможува на пикапот да забрза од 0-100 км/ч за 5,8 секунди.

eTerron 9 има полу-монокок, кој ветува дека ќе ги комбинира предностите на конструкцијата на едно тело и тело на рамка. Се чини дека тоа е случај бидејќи моделот има капацитет на влечење до 3.500 килограми и максимална носивост од 620 кг.

Други карактеристики вклучуваат воздушна суспензија прилагодлива во висина и асортиман на режими на возење, вклучувајќи Normal, Sand, Mud и Custom.

Европските продажби треба да започнат во четвртиот квартал и можеме да очекуваме да дознаеме повеќе подоцна оваа година.

Преземено од Avtoplus.mk