Римац: Бугати е распродаден до 2030 година

Мате Римац ги одведе хрватските новинари низ халата каде што ќе биде производствената линија за БМВ и каде следната година ќе биде сместен роботот вреден 100 милиони евра.
Во кампусот ќе дојдат уште две производни линии за производители кои сè уште не се откриени, рече Римац, а вредноста на опремата потребна за секоја од тие линии ја надминува вредноста на изградбата на кампусот.

Половина од кампусот ќе изгледа вака, со целосно автоматизирано производство, додека другата половина ќе биде целосно рачна, а тоа е онаа каде што ќе се прават Bugatti и Rimac.

Таму моментално се прават прототипи на Bugatti Tourbillon, наменети за тестирање, хомологација и слично. „Ние сме во состојба да го изградиме целиот автомобил, но сепак завршуваме да ги испраќаме во Франција на конечно склопување“.

Од вкупно договорените 5 милијарди евра, речиси 3 милијарди отпаѓаат на Rimac Technology, одделот што прави компоненти за светските производители. Голем дел од тоа е бизнисот на BMW.

„Ние сме нивниот единствен партнер за производство на склопови на батерии, или тие самите ги прават, или ние ги правиме“, рече Римац.

Мате Римац ја започна презентацијата за хрватските новинари низ историјата на компанијата. Посочи дека и натаму е најголемиот сопственик на компанијата со 23 отсто удел.

Во моментов има повеќе од 2.000 вработени, а вкупно заедно со Bugatti имаат договорено повеќе од пет работни места од 5 милијарди евра.

Римац призна дека целата планирана серија Невера сè уште не е продадена, но рече дека има интерес.

При нарачката на Bugatti, кои сите беа распродадени до крајот на деценијата, беше можно да се нарачаат дополнителни опции до вредност од половина милион евра.