BYD, Leapmotor и Xiaomi ги надминуваат годишните цели за испорака на електрични возила

40

Кинеските производители на автомобили BYD, Leapmotor и Xiaomi ги надминаа своите годишни цели за испорака еден месец пред предвиденото, што е знак за нивниот брз раст и силната побарувачка на пазарот за такви возила.

Производителот на електрични возила BYD испорача 504.003 автомобили во ноември, што е пораст од 500.526 минатиот месец. Вкупните испораки на возила изнесуваат 3.740.930, што ја надминува почетната цел за цела година од 3,6 милиони. Leapmotor на Stellantis забележа 40.169 испораки во ноември, што е за 5,22 отсто повеќе во споредба со претходниот месец и 117 отсто повеќе на годишно ниво. Компанијата испорача 251.207 автомобили од година до денес, што ја надминува годишната цел од 250.000 испораки.

Xiaomi, исто така, ја надмина својата годишна цел од 100.000 пратки во средината на ноември. Компанијата го лансираше својот прв автомобил, SU7, во март оваа година. Во ноември, кинеската телефонска компанија испорача повеќе од 20.000 автомобили, втор месец по ред. Xiaomi сега планира да испорача 130.000 возила до крајот на годината.

Кинескиот производител на електрични автомобили Zeekr испорача 27.011 автомобили во ноември, надминувајќи го рекордот од претходниот месец за 7,83 отсто. На годишно ниво бројот на возила што му биле испорачани се зголемил за 106 отсто. Така, нејзините годишни испораки се зголемија на 194.933 возила, што е нешто помалку од целта за цела година, од 230.000 возила. Таа започна со испорака на својот нов теренец со пет седишта, Zeekr Mix, на 23 октомври.

„Xpeng“ оствари и рекордни испораки во ноември, 30.895 од нив, што е за 29 отсто повеќе од претходниот месец. Трет месец по ред испорачуваат повеќе од 10.000 автомобили Мона М03. Xpeng го лансираше автомобилот Mona M03 на крајот на август и возилото чинеше 15.926 евра, додека најевтиниот автомобил на Tesla, Model 3, чини 30.217 евра. Xpeng исто така испорача повеќе од 7.000 автомобили P7+ во ноември, кои беа лансирани на 7 ноември и веднаш добија 31.528 нарачки до полноќ тој ден.

Nio испорача 20.575 автомобили во ноември, што е раст од 28,9 проценти на годишно ниво. Испораките опфатија 5.082 возила од поевтината марка Onvo, која беше лансирана во септември. Компанијата соопшти дека има за цел да испорача помеѓу 72.000 и 75.000 автомобили во четвртиот квартал. Ова значи дека Nio мора да испорача најмалку 30.449 автомобили во декември за да ја исполни минималната цел.

Nio ќе го лансира својот бренд Firefly на 21 декември, изјави главниот извршен директор Вилијам Ли. Ко-основачот и претседател на компанијата, Чин Лихонг, минатиот месец потврди за локалните медиуми дека автомобилот ќе биде чисто електричен, негирајќи ги тврдењата на локалните медиуми за потенцијален хибриден модел. Целта за испорака на Nio за цела година за 2024 година се движи од 218.000 до 227.000. Компанијата соопшти дека планира да ги удвои испораките на електрични автомобили следната година, со цел до март 2025 година да испорачува 20.000 Onvo автомобили месечно.

  • ОЗНАКИ
  • BYD