ChatGPT за прв пат забележа пад во месечниот сообраќај

25

ChatGPT, многу популарниот чет-бот на OpenAI лансиран во ноември минатата година, забележа месечен пад на посетителите и сообраќајот на неговата веб-страница во јуни за прв пат од неговото лансирање, објави во средата аналитичката компанија Similarweb.

Светскиот десктоп и мобилен сообраќај кон веб-страницата ChatGPT се намали за 9,7 проценти во јуни во споредба со мај, додека единствените посетители на веб-страницата ChatGPT паднаа за 5,7 проценти. За 8,5 отсто се намали и времето што посетителите го поминаа на веб-страницата, покажаа податоците.

Падот на сообраќајот е знак дека привлечноста на чат-ботовите како технолошка иновација полека се намалува, рече Дејвид Кар, аналитичар во Similarweb, додека Риши Џалурија од RBC Capital Markets објасни дека податоците укажуваат на поголема побарувачка за генеративна вештачка интелигенција со реални информации за времето.

OpenAI не одговори веднаш на барањето за коментар.

ChatGPT беше пионер во употребата на генеративна вештачка интелигенција во секојдневните задачи, од пишување до програмирање, и достигна 100 милиони месечни активни корисници во јануари, два месеци по лансирањето.