Дали „plug-in“ хибридите се еколошка измама?

Според најновото истражување спроведено на 1.307 возила, plug-in хибридите имаат емисија од 110 грама CO2/km, што значи дека загадуваат речиси исто како и одредени бензинци.

„Plug-in“ хибридните автомобили користат комбинација од мотор со внатрешно согорување и електричен погон, а нивната специфичност е во тоа што возачите избираат дали да полнат батерии и да возат на струја или сепак да користат бензин или дизел како гориво поголемиот дел од времето.

Токму тука лежи еден од проблемите на „plug-in“ хибридите, а истражување во Данска покажува дека возачите кои добивале субвенции од државата за да купат поеколошки автомобил с уште се невнимателни и повеќе користат мотор со внатрешно согорување. Во повеќето европски земји се доделуваат субвенции за „plug-in“ хибриди кои, според фабричките спецификации, испуштаат помалку од 50 грама CO2/km. Анализата на 1.307 возила во Данска покажа дека тие испуштаат 110 грама CO2/km во реалниот свет, што е повеќе од двојно повеќе од граничната вредност.

Според „Revija HAK“, некои „plug-in“ хибриди всушност имаат потрошувачка на гориво и емисија на штетни гасови, како што е сличен автомобил со бензин или дизел, но сепак некои возачи редовно ја полнат батеријата и постигнуваат подобра ефикасност. Сепак, ова истражување покажа дека многу купувачи едноставно купуваат „plug-in“ хибриди поради владините субвенции, а не поради животната средина. Со користење на овој тип на автомобил на конвенционален начин, без полнење на батеријата, возачите целосно ја поништуваат неговата цел.