
Глобалниот дефицит на чипови поради тесни грла за време на пандемијата силно го погоди Volkswagen. Кризата изби на крајот на 2020 година, а најголемиот европски производител на автомобили дури сега го исклучи алармот.
Нема повеќе акутни тесни грла, изјави во средата директорот за набавки на VW, Дирк Гросе-Лохеиде. „Во последните шест до осум месеци од производството не изгубивме ниту едно возило поради чипови.
VW сè уште ја следи испораката на возила нарачани во 2021-2022 година кои не можел да ги состави бидејќи немало полупроводници. „Се вративме на опсегот на активности од пред кризата“, додаде менаџерот.
Сепак, доцнењето на испораката не исчезна целосно. „Кризата со полупроводниците не е целосно завршена, но сега ја имаме ситуацијата под контрола“, рече Гросе-Лохеиде.
На пример, Volkswagen почна да купува проблематични чипови директно од производителите, со што ги заобиколи добавувачите.
На крајот на минатата година, VW потпиша договори за директни набавки со 10 водечки производители на чипови како што се Infineon и NXP, а стапи во контакт со други, вклучувајќи го и најголемиот, тајванскиот TSMC.
Исто така, Volkswagen трупа чипови од почетокот на годината. Тоа е една од лекциите на пандемијата: поевтино е да се купи вишок отколку да се запрат производствените линии, како минатата и претходната година, вели Гросе-Лохеиде.