Луксузниот гигант LVMH се обидува да добие поголем удел во глобалниот бизнис со луксузни часовници, со новоформиран оддел на часовници и низа нови, поскапи модели.
Продажбата на луксузни часовници ширум светот оваа година се проценува на околу 30 милијарди долари, според фирмата за истражување на пазарот IMARC Group. Се очекува да порасне на повеќе од 37 милијарди долари до 2032 година, бидејќи глобалното богатство се зголемува и Gen Z и милениумците стануваат сè позаинтересирани за механички часовници од високата класа.
Одделот за накит и часовници на LVMH ќе генерира продажба од 11,8 милијарди долари во 2023 година, што претставува зголемување на органскиот раст од 7%. Луксузниот гигант сега има 10 брендови на часовници, вклучувајќи ги TAG Heuer, Hublot и Zenith, заедно со модните брендови и накит како Луј Витон, Булгари и Диор кои исто така произведуваат часовници.
Минатиот месец компанијата го именуваше Фредерик Арно, 29-годишниот син на претседателот и извршен директор на LVMH, Бернард Арно, за извршен директор на часовниците LVMH, кои ги вклучуваат брендовите TAG Heuer, Hublot и Zenith.
Аналитичарите проценуваат дека продажбата на тие три марки лани достигнала околу 2 милијарди долари.
Фредерик Арно, кој лансираше голем број на многу популарни нови модели во TAG Heuer, се очекува да го стави својот фокус на иновациите, супериорните материјали и креативниот дизајн на поголема група на брендови. Аналитичарите велат дека LVMH, исто така, може да продолжи да купува атрактивни брендови доколку тие станат достапни.