Worldline на Федералниот саем за малопродажба во Њујорк за првпат демонстрираше начин којшто во иднина би се користел за плаќање на сметки.
Иновативниот биометриски систем беше развиен од швајцарскиот старт – ап OneVisage, добитник на гран при на тридневниот натпревар во е-плаќања во светот, којшто се одржа во Франкфурт.
OneVisage го избра целокупниот победник на натпреварот, којшто успеа да спои 25 финтех стартапи со клиенти и трговци на мало на Worldline, со цел да обезбеди нови решенија за 11 нови предизвици во индустријата.
Wordline брзо го активираше системот, велејќи дека системот “pay face“ користи 3Д-биометрија на лицето и ја почитува приватноста на податоците на корисниците, давајќи им целосна контрола врз нивната биометрија за разлика од која било друга алтернатива на пазарот.
Програмите се појавија ширум светот во текот на изминатата година, при што конкурентот на Worldline, Nets инсталира пилот систем во кафетерија во Данска во декември, додека Caixabank спроведе програма за плаќање лице в лице во продавница на Nestle во Шпанија и ресторан во Барселона.