Ова се највредни малопродажни брендови

59
Business theme, internet online shopping concept, shopping delivery, shopping cart carry shopping mail box and blur background of shopping bag and open laptop

Компаниите што се занимаваат со малопродажба имаат директна комуникација со потрошувачите. Според извештајот на Kantar, највреден бренд кога е малопродажбата е Amazon на најбогатиот човек на планетата, Џеф Безос. Овој американски трговски гигант има вредност од 415,9 милијарди долари.

На второ место се најде кинескиот онлајн “трговец“ Alibaba со вредност од 152,5 милијарди долари, додека трет е McDonald’s со вредност проценета на 129,3 милијарди долари.

Првата петорка ја заокружуваат The home depot од САД со 57,6 милијарди долари и брендот за луксузни производи Louis Vuitton со 51,8 милијарди долари. По нив, листата на 10 највредни брендови во малопродажба ја комплетираат: Nike (50 милијарди долари) Starbucks (47,8 милијарди долари), Walmart (45,8 милијарди долари), Chanel (36,1 милијарда долари) и Hermes (33 милијарди долари).

Фото: Freepik