Porsche објави цртежи од новиот Macan во пресрет на премиерата

28

Дизајнерскиот тим кој стои зад новиот Macan зборува за дизајнирањето на првиот Porsche кој менува го менува конвенционалниот за ЕВ погон

Porsche се подготвува да го открие целосно новиот, целосно електричен Macan на 25 јануари. Иако не е прво електрично возило на марката, тој означува значајна пресвртница како инаугуративен модел за  збогување со моторите со внатрешно согорување во корист на батериите и електричните мотори.

Според Мајкл Мауер, потпретседателот на Style Porsche, одржувањето на суштината на Macan, додека неговото ажурирање за електричната ера, не е ништо лошо. За среќа, тимот е добро запознаен со притисокот на одржувањето на континуитетот на брендот без да остане застарен.

„Мораме да го направиме секој нов спортски автомобил јасно, препознатливо дел од семејството на производи на Porsche и од неговата соодветна моделска линија. Сепак, исто така, треба да се сфати како „новото““, вели Мауер. „Новиот Macan е и првиот модел што го правиме целосно електричен, но кој веќе има постоечки, воспоставен идентитет на производот. Така, ова ги покренува прашањата: Колку „новото“ треба да биде „ново“ – што е премногу, што е точно?“

а да се осигура дека ќе биде правилно, Porsche се потпира на три столба на дизајнот: Фокус, Тензија и Цел. На пример, во ентериерот на Macan, „Фокус“ значи организирање на сите контроли така што возачот ќе има лесно пристап до нив.

Мауер вели дека новиот заоблен дисплеј на Macan ќе помогне да се организира внатрешноста околу возачот. Но дизајнерскиот тим не застана тука. Сакаше да се осигура дека возачот може да ги исклучи сите непотребни одвлекувања што често ги полнат автомобилите денес.

Нов пристап во ентериерот

„Создадовме и еден вид „минималистички режим“ во инструмент кластерот“, рече тој. „Ова му овозможува на возачот, доколку сака, да ги избере само елементите на таблата со инструменти кои се клучни за возење. Фокусирајќи се само на нештата кои се апсолутно неопходни, како да е.“

Тоа е храбра одлука во автомобилската индустрија која е се повеќе опседната со технологијата. Поради големата побарувачка за иновации на азиските пазари, може лесно да се вклучите во следните трендови. Мауер вели дека Porsche не може да ризикува да го изгуби идентитетот на брендот со вклучување на секоја нова високотехнолошка играчка што ќе стане достапна во неговите возила. Сепак, среќа е што неговата силна препознатливост значи дека неговите клиенти му веруваат само да ги следи трендовите што ќе ги подобрат неговите возила.

Новата технологија може да го комплицира и надворешниот дизајн. Мауер објаснува дека батериите се заканувале да го нарушат односот ширина-висина што им помага на возилата на Porsche да им го дадат карактеристичниот изглед. Сепак, благодарение на Taycan, тимот научи како да дизајнира околу ова.

И тоа е важна вештина бидејќи одржувањето конзистентен дизајнерски јазик кај типовите погонски агрегати стана дел од нејзината стратегија. За среќа, на некој начин, електричните погонски склопови може да го олеснат правењето теренци и кросовери, како Macan, повеќе да личат на Porsche.

„Електричниот погон отвора нови можности и поставува нови предизвици“, вели Мауер. „Отсуството на масивниот блок на моторот ни овозможува да имаме поизразена интерпретација на типичната топографија на предната хауба.

Наскоро ќе можеме да кажеме колку добро Style Porsche успеа во својата мисија, кога брендот ќе го претстави новиот модел во четврток.

Преземено од Avtoplus.mk