Скромниот човек кој зборува 5 јазици: Кој е новиот директор на Facebook

67

„Десната рака“ на Цукерберг Шерил Сандберг го напушти Фејсбук по 14 години, а кој ќе мора да и „влезе во чевлите“ ќе има тешка задача. Сепак, гигантот, кој сега се нарекува Мета, одлучи да назначи друг ветеран во компанијата за нов оперативен директор.

Тоа е Хавиер Оливан (45), скромниот Шпанец, кој е далеку од медиумското внимание што го имаше Сандберг и, како што велат, ретко користи Фејсбук и Инстаграм, пишува Бонитет.

Тој е во компанијата веќе 15 години, каде што ја „оркестрирал“ брзата експанзија на компанијата во една од најпопуларните светски интернет платформи.

Зборува 5 јазици

Потекнува од Шпанија , а според неговиот LinkedIn, дипломирал на Универзитетот во Навара во Шпанија во 2000 година, а подоцна магистрирал на Стенфорд во 2007 година.

Работел во Siemens AG и други стартапи, вклучително и некои со седиште во Токио, пред да оди во Facebook. Зборува пет јазици, а Цукерберг го донел „во седиштето“ додека работел на шпанската верзија на Фејсбук. Тој веднаш стана шеф на глобалниот раст.

Business Insider го наведува тоа како клучна причина зошто Facebook успеал да се прошири низ целиот свет благодарение на пристапот заснован на податоци. Истиот портал пишува дека нема информации за неговата плата, но Оливан неодамна поднел извештај до Комисијата за хартии од вредност во кој открива дека поседува ограничени акции во компанијата вредни околу 35 милиони долари.

„Скромен човек со мало его“
Блумберг пишува за него дека неговото име може да се најде во материјалот што во 2021 година протече од свиркачот Френсис Хауген, кој ја открива „неславната“ мисија на Фејсбук за „раст по секоја цена“.

За истиот медиум, маркетинг директорот на Мета, Алекс Шулц, изјави дека Оливан е „скромно момче со мало его“.

„Мислам дека тоа треба да биде наградено во бизнисот малку повеќе отколку што е“, рече Шулц.

Неговите резултати го покажуваат тоа. Оливан одигра значајна улога зад сцената во многу од големите моменти на компанијата.

Тој помогна проектите на Мета Internet.org и Facebook Lite да ја видат „светлината на денот“, беше клучен во одлуката на Цукерберг да го купи WhatsApp во 2014 година и како што еднаш изјави за Блумберг потпретседателката на Мета Наоми Глејт, „тој секогаш нè потсетуваше дека тие не користат сите iPhone“.