Туризмот тоне, а се отвораат 1.000 хотели – Знаат ли нешто што светот не го знае?

283

Туризмот е видно загрозен за време на пандемијата од Ковид-19, која милијарди светски патници ги затвори дома. Како резултат на тоа, настрадаа авиокомпаниите, сопствениците на апартмани, но и големите светски хотели.

Според податоците на компанијата угостителство STR, стапката на исполнетост во нив се спуштила под 30% во Европа во текот на март, а податоците од М3, компанија која обезбедува сметководствени услуги на хотели низ САД, покажуваат дека исполнетоста била за 50% пониска, дури и кога хотелите ги спуштиле цените.

Сето тоа е дел од рецесијата што ММФ ја предвиде во јуни и која ќе достигне глобална загуба од 12,5 билиони американски долари, речиси 5% од светскиот бруто домашен производ.

Тоа е мрачна слика за секој што започнува со кој било бизнис, но сепак, Hilton отвори 60 нови хотели низ целиот свет во вториот квартал од оваа година, додека Marriott претстави 163 сместувачки места од почетокот на 2020 година. Исто така и помалите играчи го следат овој тренд.

Сопствениците на брендот за убавина Fresh започнаа прв пат да се занимаваат со угостителство овој месец, со отворање хотел во Њујоршката долина Хадсон, којшто има 11 соби. 

Nobu Hotels го зголеми своето портфолио за една третина во последните неколку месеци со нови капацитети во Чикаго, Лондон и Варшава.

Според  пишувањето на сајтот Tophotelnews, дополнителни 775 хотели треба да се отворат само во Америка до крајот на 2020 година. Иакотоа звучи контрадикторно, во услови на криза која што го уништи туризмот, експертите велат дека тоа всушност има смисла.

За многу нови хотели, одлуката за отворање трае со години – и чини милиони долари. Генерално, на хотелите им се потребни две до пет години за да се развиваат и да работат. Вклучувајќи земјиште, трошоци за изградба што може да се движат од неколку милиони долари до неколку милијарди долари.

Со исполнетост од 50%, генерално имаат доволен проток на пари за да остварат платен список, доколку стапките на исполнетост останат стабилни додека се обезбедува до 70% здрав поврат на инвестицијата.

Според STR, стапката на исполнетост во американските хотели била под 43% во јуни. И покрај тоа, отворањето на нови објекти е борба за да се покријат фиксни трошоци, како што се даноци, осигурување, некои менаџерски плати, одржување и основни трошоци за електрична енергија – за кои мора да се плати, без оглед дали имотот е отворен или затворен.

Фото: Freepik