Меѓународната корпорација за ископување дијаманти De Beers ја намали продажбата на дијаманти во десеттиот деловен циклус оваа година (6-21 декември) за 24% во однос на претходниот циклус – до 332 милиони долари. Ова го покажуваат прелиминарните податоци за продажбата на компанијата, објави „Прајм“.
Претходниот деловен циклус траеше од 8 до 23 ноември и тогаш продажбата на компанијата изнесуваше 438 милиони долари.
На годишна основа, продажбата на дијаманти на De Beers во десеттиот деловен циклус е намалена за 26,5%.
„Побарувачката за груби дијаманти продолжи да биде „позитивна“ во последниот продажен циклус во 2021 година, иако, како што се очекуваше, видовме одредено влијание врз продажбата пред сезонското затворање на фабриките во Јужна Африка во текот на Божиќ“, рече Брус Кливер од De Beers.
Тој, исто така, забележува дека и покрај тешкотиите поради пандемијата, продажбата на дијаманти во 2021 година е генерално повисока отколку во периодот пред пандемијата 2019 година и значително повисока отколку во 2020 година.
„Побарувачката на потрошувачите за дијамантски накит продолжува да оди добро за време на празничната сезона, при што компанијата очекува поволни услови за тргување во новата година“, рече Кливер.
De Beers International Corporation се занимава со екстракција, преработка и продажба на природни дијаманти, како и производство на синтетички дијаманти за индустриски цели. Основана е во 1888 година во Јужна Африка.