Maserati го претстави новиот GranCabrio

39

„Топлес“ верзијата на Maserati GranTurismo доаѓа со V6 мотор под хаубата, а во блиска иднина ќе добие и целосно електричен погон

Maserati го претстави новиот GranCabrio, кој, како што налага и самото име, претставува кабрио пандан на GranTurismo претставен во 2022 година. Сепак, поставата треба да се прошири со воведувањето на целосно електричната варијанта Folgore во блиска иднина.

На прв поглед делува дека Maserati GranCabrio изгледа поатрактивно во споредба со GranTurismo поради неговиот кабрио дизајн. Исклучителна карактеристика е неговиот покрив од ткаенина, кој може лесно да се контролира преку инфозабавниот екран или со едноставни гестови. Покривот се повлекува за 14 секунди, дури и додека крстарите со брзина до 50 км/ч.

Дизајниран за оптимална удобност, мекиот покрив нуди исклучителна топлинска и звучна изолација и е достапен во пет различни бои: Black, Blue Marine, Titan Grey, Greige и Garnet. Додека голем дел од каросеријата е споделена со GranTurismo, GranCabrio може да се пофали со редизајнирана задна палуба која додава уникатен шмек на неговата естетика.

Истото важи и за внатрешноста 2+2. Дигиталниот кокпит се состои од 12,2-инчен дигитален инструмент кластер, опционален head-up дисплеј, 12,3-инчен екран на допир за инфозабава и друг 8,8-инчен екран на допир за контролите за климатизација. Моделот располага со аудио систем Sonus Faber со 13 звучници во стандардна форма или до 16 звучници во изборната конфигурација од 1.060 вати.

За да го направи попријатно возењето под отворено небо, Maserati го опреми GranCabrio со стандардно затоплување на вратот за возачот и совозачот, нудејќи три нивоа на интензитет. Понатаму, постои опционален затворач за ветар што ги намалува турбуленциите во кабината, иако неговата употреба е ограничена за распоредот со две седишта.

V6 моќност и ЕВ со три мотори

Под хаубата се наоѓа 3,0-литарскиот V6 Nettuno битурбо мотор на Maserati, кој испорачува 550 КС и 650 Nm вртежен момент во неговата најмоќна конфигурација. Спарен е со осумстепен автоматски менувач кој ги движи задните тркала. Перформансите се нешто послаби во споредба со купето поради дополнителната тежина од 100 килограми кај кабриолетот. Следствено, за спринтот од 0-100 км/ч се потребни 3,6 секунди, со максимална брзина од 316 км/ч.

Слободно може да се претпостави дека марката ќе го понуди GranCabrio и со помалку моќната верзија на V6 која испорачува 490 КС и 600 Nm вртежен момент. Официјално е потврдено дека ќе има целосно електричен GranCabrio Folgore, кој ќе се приклучи на линијата на Maserati. Се очекува овој да ја дели истата поставка со три мотори со GranTurismo Folgore, со комбинирана моќност од 761 КС.

Maserati ќе ги објави цените за новиот GranCabrio Trofeo поблиску до неговото лансирање на пазарот некаде во наредните месеци. Како и со другите кабриолет варијанти на спортски автомобили, може да се претпостави дека GranCabrio ќе биде малку поскап од еквивалентната опрема на GranTurismo.

Преземено од Avtoplus.mk