Малите работи во животот не прават среќни. Ова е пораката на кампањата на Coca-Cola што ја осмисли агенцијата Ogilvy Берлин. Ogilvy постави мали киосци во пет градови во Германија, во кои продаваат мини Coca-Cola лименки, но и други мини производи. Киосците дневно продаваат во просек по 380 мини лименки, што според агенцијата е за 278% повеќе од типична вендинг машина.
Најчитани
Во тек е исплата на парите од “Мој ДДВ”
Исплатата на МојДДВ за третиот квартал 2024 година е во тек.
До сега се изготвени налози за поврат кон 370.603 лица во износ од 658.280.592,00...
Познати финалистите за Европски Автомобил на Годината
Жирито на Европски Автомобил на Годината (ECOTY) ја објави листата на финалисти за 2025 година. Од првичните 40 модели, 60-те судии ја намалија конкуренцијата...
Кој е наследник на империјата на Миодраг Костиќ: Се вика Александар, има 30 години...
Српскиот бизнисмен Миодраг Костиќ почина денеска на 65-годишна возраст, оставајќи зад себе огромна деловна империја. Тој пред пет години се повлече од менаџерските функции,...
Заборавете на CV: Младите го менуваат начинот на кој аплицираат за работа
Генерацијата Z го менува начинот на кој аплицираат за работни места со тоа што ги отфрла традиционалните формати на биографија и наместо тоа, прави...
Ифо: Германската бирократија годишно предизвикува 146 милијарди евра загуби
Поради прекумерната бирократија, германското економско производство бележи годишни загуби до 146 милијарди евра, покажува најновото истражување на минхенскиот институт за економски истражувања Ифо.
Од институтот...