Германскиот производител на спортска опрема, Adidas објави дека почнува со проценка на стратешки опции за американскиот бренд Reebok.
“Тие стратешки опции вклучуваат потенцијална продажба на Reebok, како и тоа Reebok да остане дел од компанијата“, велат од Adidas, додавајќи дека одлуката ќе биде донесена на 10-ти март.
Adidas и претходно најави продажба на американскиот спортски бренд, а меѓу заинтересираните се две компании од САД и Кина.
Германската компанија го купи Reebok, чие седиште е во Бостон, за 3,8 милијарди долари во 2005-та година, со цел на домашен терен да го “нападне“ Nike, којшто му е најголем конкурент.
Но, минатата година Adidas ја отпиша сметководствената вредност на Reebok за скоро половина во однос на 2018-та година, на 842 милиони евра. Продажбата на Reebok е намалена за 44% во вториот квартал од оваа година, на 228 милиони евра.
Фото: Pexels