Маркетинг правило број 1: Помалку е повеќе

128

Ако трчате во сите правци и се чувствувате како да не добивате доволно резултати за целиот труд што го вложувате, крајно време е да изградите насочен маркетинг кој ќе ви донесе поголем успех со помалку инвестиции. Сигурно забележувате претприемачи кои попаметно и попрофитабилно си ја вршат работата, поради што се поуспешни и позадоволни. Изгледа дека имаат магично топче од кое можат да ја читаат иднината, но трикот е во тоа што користат насочени маркетинг алатки.

Маркетиншка магичната топка
Интернет маркетинг алатките ни овозможуваат да ги истражиме потребите на клиентите. Тие ни откриваат што точно сакаат луѓето и како да дојдат веб-страниците пред вистинската публика. Можеме да дознаеме од кои канали доаѓаат најмногу потенцијални клиенти, а кои канали сме ги запоставиле.

Можеме да кажеме дека овие алатки се „маркетиншка магична топка“ која иако е достапна за секого, станува магична само во рацете на оние кои знаат да ја користат. За да ги искористите тие податоци за да ги постигнете вашите маркетинг цели, треба да знаете како да го протолкувате она што го кажуваат графиконите и бројките. А за да ги постигнете своите цели, прво мора да знаете што точно сакате.

Во интернет маркетингот важи правилото „помалку е повеќе“.

Мора да знаете кого целите
За успех на маркетинг активностите, важно е да знаете на кого се насочувате. Тука доаѓаме до следната алатка за успешен целен маркетинг, а тоа е концептот на „идеален клиент“. Идеални клиенти се луѓето на кои најдобро можете да им помогнете. Тоа се луѓе со кои споделувате исти вредности, кои имаат проблеми што можете да ги решите со вашите услуги и производи и на кои можете да им помогнете да ги постигнат нивните цели. Токму затоа што одлично се разбирате и им ја правите промената што ја посакуваат, со нив остварувате вин-вин соработка.

Инвестирајте го вашето време и пари мудро и фокусирајте се на вашите идеални клиенти. Само така ќе растете во очите на вашите клиенти, но и во вашата банкарска сметка.

ВЕЖБА: Кој е вашиот идеален клиент?
За да дознаете кој е вашиот идеален клиент, направете ја следната вежба. Запишете пет совршени клиенти со кои досега сте имале вин-вин соработка. Запомнете од кои клиенти сте добиле повратна информација во одреден момент дека биле презадоволни од соработката со вашата компанија, а во исто време и самите сте биле презадоволни од промената што ја постигнавте за нив.

За секој од нив запишете:

– како стигнаа до тебе

– за кој проблем дојдоа кај тебе?

– зошто те избраа тебе

– како им го решивте проблемот.

Кога ќе ја пополните листата, погледнете ги тие пет клиенти и запишете:

– По што се слични

– кои се нивните заеднички карактеристики.

Ако добро сте ја направиле оваа вежба, сега знаете кој е вашиот идеален клиент!

Бидете идеално решение за вашиот идеален клиент
Откако ќе знаете кого сакате да привлечете, следниот чекор што треба да го направите е да ги редизајнирате вашите веб-страници за да му се допаднат на тој идеален клиент. Покажете дека го разбирате и дека ги разбирате неговите проблеми, а потоа понудете му го совршеното решение кое со задоволство ќе го прифати, пишува Manager.ba.