Печатените реклами, и покрај тоа што се поскапи од оние што одат онлајн, се уште се актуелни, затоа што се поприемчиви за публиката и многу посуптилни од оние на интернет. А за една печатена реклама да ви го привлече вниманието, треба да биде креативна и со јасна порака. Уште подобро ако е и смешна. Еве неколку такви реклами:
Најчитани
Пред 10 години купија станови во Грција за 20.000, а сега ги продаваат за...
Го направија вистинскиот чекор пред 10 години - сега земаат по 120.000 евра
Народната изрека „кој знае, добива дупло“ најдобро ја илустрира генијалноста на оние,...
(Видео) Една од највисоките згради во светот се наоѓа во Русија: Ја следат контроверзии,...
Иако центарот Лахта, една од највисоките згради во светот, беше отворен во 2018 година, граѓаните на Санкт Петербург и бројните туристи ќе имаат целосен...
TUI очекува зголемување на побарувачката за есенските празници
Најголемиот светски тур-оператор TUI очекува голема побарувачка за претстојниот есенски одмор, а причината е што луѓето сакаат да ги продолжат деновите на летниот одмор...
Три најдобри земји за пензионери, во Европа само една
Списанието International Living собира информации за трошоците за живот, сместувањето, квалитетот на здравствената заштита, визниот режим, климата и инфраструктурата и ги рангира земјите според...
Понудената цена од 3.200 денари по акција ќе биде прва, последна и единствена од...
Комерцијална банка нема да коментира поединечни изјави на акционери на Стопанска банка Битола, дури и да се тие квалификувани акционери.
Во согласност со законските прописи,...