Најсилен квартал на Alibaba од септември 2021 година

55

Кинеската компанија за е-трговија Alibaba објави квартални резултати кои покажаа најголем раст на приходите во речиси две години.
Alibaba објави пораст на приходите од 14 отсто на 234,16 милијарди јуани во периодот април-јуни, над консензуалната проценка од 224,92 милијарди јуани.

Нето добивката скокна за 51 отсто на 34,33 милијарди јуани, над консензусот од 28,66 милијарди јуани, додека приспособената EBITDA порасна за 27 отсто на 52,1 милијарди јуани, при што маржите се зголемија на 22 отсто од минатогодишните 20 отсто, објави Momentum.

Приходите од трговските операции на малопродажниот пазар во Кина се зголемија за 12 отсто на нешто помалку од 115 милијарди јуани, а во него профитабилниот CRM сегмент, кој вклучува маркетинг услуги, се врати на раст со стапка од 10 отсто по неколку квартали на пад. Бројот на дневни активни корисници на апликацијата Taobao се зголеми за 6,5 отсто во јуни, додека овој раст се забрза на седум отсто во јули.

Зголемената ориентација на компанијата кон меѓународните пазари почна да дава резултати, па овој деловен сегмент бележи раст од 60 отсто на 17,14 милијарди долари. Ова придонесе за успехот на логистичката поделба на Cainiao, која забележа раст на приходите од 34 отсто до 23,16 милијарди јуани.