Кои бизниси беа најпрофитабилни лани и каква е нивната перспектива

207

Од почетокот на пандемијата некои индустрии доживеаа вистински пад, како што се туризам, угостителство или транспорт, додека други практично “процветаа“ – достава на храна, опрема за вежбање, трговија преку Интернет … Се појавија активности кои претходно тие практично дури и не постоеја, а околностите во кои живееме повеќе од девет месеци ги принудија сите играчи на пазарот да се прилагодуваат од ден на ден.

Така, продавачите ја забрзаа својата логистика и отворање на интернет продавници, а клиентите дознаа дека можат да нарачаат скоро сè од фотелјата во физичката продавница и дека ова е најдобриот начин за да избегнат голема гужва и ризик од пренесување на вирусот.

Еве кои бизниси беа најпрофитабилни во текот на 2020 година и каква е нивната перспектива во следните години.

Испорака на храна

Во првиот бран на пандемијата, кога сите беа исплашени и избегнуваа контакти, најлесно беше да нарачување храна до влезната врата. Од нарачка на пица и готови јадења, се премина и на нарачка на свежи намирници од супермаркет, а во целата приказна најмногу профитираа апликациите за достава и курирски услуги, кои имаа голем обем на работа. Рестораните и продавниците брзо се прилагодија на моменталните околности и започнаа да нудат сè што може да се донесе.

Опрема за вежбање дома

Кога сè запре одеднаш во март и април, спортските сали беа привремено затворени, па спортистите и рекреативците мораа да се снаоѓаат за да продолжат да вежбаат. Убавото време им дозволи да направат дел од својот тренинг надвор, но имаше и денови кога не беше можно да се оди во парк. Затоа полиците на спортските продавници беа испразнети многу брзо со сета можна опрема за вежбање дома – од јога душеци и тегови, сè до статични велосипеди.

Заедно со тоа, имаше и набавки на патики, тренерки, дуксери, така што продавачите на спортска опрема беа навистина во плус на почетокот на пандемијата.

Велосипеди

По воведување на строг карантин во текот на пролетта, луѓето поминуваа многу време во затворени простории, а многумина работеа и од дома, па сакаа да го искористат секој слободен момент за да останат надвор. Освен пешачењето во природа и обидот да се зачува физичката оддалеченост за време на рекреацијата, возењето велосипед стана еден од омилените спортови. Тоа беше добар начин да се оди малку надвор од градот или барем надвор од градот и секојдневната околина, па затоа продавачите на велосипеди отварија големи профити.

Техничка опрема за работа од дома

На почетокот на пандемијата, повеќето компании се префрлија на работа од дома, барем делумно, затоа беше потребно да се организира секојдневна комуникација, но и да се набават сите технички уреди, за да можат вработените да продолжат да работат без застој. Дотогаш, малку познатиот Zoom, алатка за видео состаноци и конференции, одеднаш стана најбараната апликација во светот. Побарувачката растеше и за лаптопите, таблетите, принтерите и друга неопходна опрема, па затоа продавачите често се жалеа дека немаат стока во магацините.

Онлајн трговија

Интернет-шопингот, кој веќе подолго време беше во голема експанзија, доживеа вистински бум на почетокот на пандемијата. Одеднаш, електронското купување веќе не беше интересно само за облека, обувки и некои мали технички додатоци, но исто така беа нарачани домашни апарати, храна, опрема, лекови…

Фармацевтски компании

Здравствената криза ги принуди сите да размислуваат повеќе за своето здравје, па затоа фармацевтските компании и аптеките забележаа и значителен скок на прометот. Секојдневно се снабдуваа со заштитна опрема и средства за дезинфекција, но и разни додатоци за зајакнување на имунитетот.

Фото: Pixabay