Stellantis го финализираше купувањето на aiMotive, компанија за автомобилска технологија која треба да го забрза развојот на автономни возила
Stellantis го комплетираше купувањето на aiMotive, една од најголемите независни светски централи за автомобилска технологија која работи на решенија за автоматско возење на ниво на агностика.
Главниот директор за софтвер на Stellantis, Ив Бонефонт, рече дека купувањето на aiMotive ќе го забрза процесот на Stellantis да стане компанија за одржлива технологија за мобилност и ќе ги исполни целите на својата стратегија Dare Forward 2030.
„Благодарение на светската експертиза на aiMotive, ќе ја подобриме нашата вештачка интелигенција и основната технологија за автономно возење, ќе го прошириме нашиот глобален фонд на таленти и ќе го поттикнеме среднорочниот развој на нашата целосно нова платформа STLA AutoDrive“, додаде Бонефонт.
Со оваа аквизиција, aiMotive ќе ја задржи својата оперативна независност и ќе работи како подружница на Stellantis. Ласло Кишонти, основач на aiMotive, ќе остане нејзин извршен директор.
„Во 2015 година основав компанија која ќе развива технологии за да ја обликува иднината на мобилноста за сите“, рече Кишонти. „Среќен сум што седум години подоцна можеме да придонесеме за амбициите на Stellantis и да работиме заедно за да ги направиме автомобилите на милиони клиенти подобри, побезбедни и поинтелигентни.
Како што рече, Stellantis е подготвен да формира Одбор на директори за да го надгледува aiMotive, зачувувајќи го својот стартап начин на размислување за брзи иновации и автономија во развојот на софтвер за вештачка интелигенција и автономно возење.
Постојат три производи во портфолиото на aiMotive: aiData, aiWare и aiSim. Овие технолошки решенија сè уште ќе бидат управувани од компанијата и доставени до клиенти од трети страни. Четвртиот производ ќе се приклучи на портфолиото на aiMotive. Се вика aiDrive – интегриран софтвер за автономно возење.
Платформите на Stellantis ќе ги добијат иновациите од AiMotive
Иновациите на aiMotive ќе бидат вградени во трите технолошки платформи на Stellantis кои моментално се во развој: STLA Brain, STLA SmartCockpit и STLA AutoDrive. Ова ќе се имплементира во 2024 година во новите архитектури на возила (STLA Small, Medium, Large и Frame) што би требало многу да влијае на стратегијата за дигитализација на Stellantis.
Претходно оваа година, Stellantis ги објави своите цели Dare Forward 2030. Планот е 100 отсто од продажбата на возила во Европа да биде на батерии до 2030 година. Во САД целта е 50 отсто.
Stellantis постави цел да биде CO2 нето неутрален до 2038 година, со репер од 50 проценти воспоставен за 2030 година.
Преземено од Avtoplus.mk