Амазон сака да го отстрани бар-кодот

33

Роботите можеби се иднината, но роботските раце очигледно не се добри за користење на стара и трајна форма на технологија: баркодот.

Баркодовите тешко се наоѓаат и можат да се прикачат на производи со чудна форма, се вели во соопштението на онлајн трговецот Amazon.

Роботите досега во пракса покажаа проблеми со овој тип на ознаки, поради што Amazon има план да се ослободи од него.

Користејќи слики од артикли во магацините на Амазон и обучување на компјутерски модел, гигантот за е-трговија разви систем на камера што може да ги следи предметите додека течат по подвижните ленти еден по еден за да се увери дека одговараат на нивните слики.

На крајот на краиштата, експертите за вештачка интелигенција и роботика на Amazon сакаат да ја комбинираат технологијата со роботи кои ги идентификуваат предметите додека ги земаат и ги вртат.

„Решавањето на овој проблем на таков начин што роботите можат да земат предмети и да ги обработуваат без да бараат и скенираат баркод е од фундаментално значење“, рече Нонтас Антонакос, менаџер за применета наука во групата за компјутерска визија на Amazon во Берлин.

„Ова ќе ни помогне побрзо и попрецизно да доставиме пакети до клиентите“, додаде тој.

Системот, наречен мултимодална идентификација, нема целосно да ги замени баркодовите наскоро. Во моментов се користи во објекти во Барселона, Шпанија и Хамбург, Германија, според Амазон.

Сепак, компанијата вели дека веќе го забрзува времето потребно за обработка на пакетите. Технологијата ќе биде споделена низ бизнисите на Амазон, па можно е еден ден да видите нејзина верзија во Whole Foods или друг синџир на Амазон во продавници со тули и малтер.

Проблемот што системот го елиминира – неисправните артикли кои доаѓаат надолу за да бидат испорачани до клиентите – не се случува премногу често, вели Амазон. Но, дури и ретки грешки придонесуваат за значително забавување кога ќе земете во предвид колку предмети обработува магацинот во еден ден.

Cnet пишува дека експертите за вештачка интелигенција на Amazon морале да почнат да градат библиотека со слики од производи, нешто што компанијата немала причина да го создаде пред овој проект. Самите слики, како и податоците за димензиите на производот, го обезбедија изворот на најраните верзии на алгоритмот, а камерите постојано снимаат нови слики од објекти за да го обучат моделот.

Стапката на точност на алгоритмот беше помеѓу 75% и 80% кога беше првпат користен, што Amazon го сметаше за ветувачки почеток. Компанијата вели дека точноста сега е на 99%. Системот се соочи со првичен проблем кога не успеа да ги сними разликите во бојата. За време на промоцијата на Prime Day, системот не можеше да направи разлика помеѓу две различни бои на Echo Dots. Единствената разлика помеѓу пакетите беше мала точка која беше или сина или сива. Со одредено рефакторирање, системот за идентификација сега може да додели оценки за доверба на своите оценки кои означуваат само ставки за кои е „многу сигурен“ дека се неточни.

Тимот за вештачка интелигенција на Амазон вели дека ќе биде предизвик да се дотераат мултимодалниот систем за идентификација за да се проценат производите со кои ракуваат луѓе, па затоа крајната цел е наместо нив да се ракуваат роботи.