Дејвид Бекам е новиот бренд амбасадор на Alibaba

50

Фудбалската ѕвезда Дејвид Бекам ќе ја промовира Alibaba и нејзината меѓународна платформа за е-трговија, AliExpress, во нејзиното најголемо глобално партнерство, објави компанијата во понеделникот.

Договорот доаѓа наспроти позадината на ривалската кинеска PDD Holdings.

Брзата глобална експанзија на Temu и онлајн модниот стартап Shein, при што првиот исто така се рекламира на Super Bowl за да добие привлечност кај американските купувачи.

„AliExpress“, кој не откри колку му плаќа на Бекам за да биде нејзин глобален бренд амбасадор, им се придружи на неколку кинески компании во спонзорирањето на Европското фудбалско првенство на УЕФА, кое започнува во средината на јуни.

„AliExpress инвестира милиони евра во попусти, понуди и ангажман за време на игрите“, се вели во соопштението на компанијата, додавајќи дека планираните промоции вклучуваат шанса за корисниците на апликацијата AliExpress да добијат билети за игри.

„AliExpress им помага на навивачите уште поблиску до УЕФА ЕУРО 2024™ ова лето, нудејќи им големи награди додека акцијата се одвива на теренот“, рече Бекам во својата единствена изјава во соопштението за печатот.

Компанијата на Бекам, ДРЈБ Холдингс, во финансиското досие изјави дека генерирала 72,6 милиони фунти (92,5 милиони долари) приход во 2022 година.

Фото:Facebook