Пропадна планот на ЕУ за продажба на нови бензинци и дизелаши во 2035 година?

21

Електрификацијата на транспортот треба да биде природен механизам, а не принуден процес.

Беше јасно дека агресивната промоција на електричните автомобили и воведувањето нови регулативи на крајот нема да влијае на вкусовите на клиентите. На крајот на краиштата, за таква драстична промена во автомобилската индустрија потребни се години, ако не и децении. Сите знаци укажуваат на фактот дека забраната за продажба на нови автомобили со внатрешно согорување по 2035 година ќе биде фрлена во ѓубре. Ова е заклучокот од извештајот на агенцијата Блумберг.

Побарувачката за електрични автомобили постојано се намалува. Причина за ваквата состојба е, на пример, укинувањето на субвенциите за набавка на електрични возила во некои земји.
Тоа јасно се гледа на примерот на Германија – по повлекувањето на субвенциите, продажбата на автомобили на батерии падна за речиси 55 проценти. При изборот на нови возила, купувачите се свртеа кон поевтини модели со мотори со внатрешно согорување, вклучувајќи дизели и хибриди. Интересно е што падот на побарувачката ги поттикна производителите да ги намалат цените на новите возила. Тоа, пак, доведе до намалување на резидуалната вредност на користените електрични возила. Остриот пад на вредноста е исто така фактор што ги обесхрабрува купувачите да изберат електричен автомобил.
Покрај тоа, високите оперативни трошоци, поправки и трошоци за осигурување, исто така, го земаат својот данок. Неразвиената мрежа на полначи е уште еден фактор.

Падот на побарувачката за електрични возила очигледно ги попречува плановите на Европската унија. Забраната за регистрација на нови автомобили со внатрешно согорување планирана за 2035 година секако ќе се одложи. Сепак, за тоа ќе треба да почекаме уште малку. Судбината на правилата зависи од ревизијата што ЕУ треба да ја спроведе во 2026 година. За жал, самите производители губат од непромислената политика на Европската унија.
Европските компании потрошија милијарди евра за развој на нови електрични возила. Беа принудени да ги затворат и фабриките кои произведуваат бензински и дизел мотори и со тоа да најавуваат масовни отпуштања.
Електрификацијата на сообраќајот треба да биде природен механизам, а не принуден процес. На крајот на краиштата, клиентот е тој што на крајот го обликува пазарот. Како што може да се види, многу подобра идеја, исто така во однос на заштитата на животната средина, е да се промовираат хибридни погони, што Toyota го прави со години.

Дали некој има корист од планот за наелектризирање на Европа? Се разбира, ова се кинески производители.

Сега, со цел да се намалат загубите, многу западни производители забрзано развиваат нови генерации на мотори со внатрешно согорување и исто така се фокусираат на производство на хибриди. Тие ги исполнуваат строгите стандарди за емисија и го нудат најдоброто од двата света. Следните години ќе ја одредат иднината на европската автомобилска индустрија, пишува Revijahak.